Οι άνθρωποι μας

Αντωνία Παπαμιχαήλ

Η Αντωνία Παπαμιχαήλ αποφοίτησε το 2010 από το AΤΕΙ Αθηνών και το τμήμα Εργοθεραπείας. Η πτυχιακή της εργασία με τίτλο: ‘Η Εργοθεραπευτική Παρέμβαση στην Οστεοπόρωση’ αποτελεί το 1o ακαδημαϊκό σύγγραμμα, που δημιουργήθηκε για την εικόνα της Οστεοπόρωσης, στα ακαδημαϊκά πλαίσια του τμήματος της Εργοθεραπείας.

Ξεκίνησε την καριέρα της, ως Νευρολογική Ορθοπεδική Εργοθεραπεύτρια το 2011, εργαζόμενη με ενήλικες με νευρολογικές διαταραχές (ημιπληγία, τετραπληγία, παραπληγία), συνέπεια ατυχήματος ή παθολογικής κατάστασης σε ιδιωτικές δομές αποκατάστασης. Φέρει εξειδικεύσεις στην κατασκευή ναρθήκων, ενώ έχει παρακολουθήσει σεμινάρια, πάνω στην αποκατάσταση του ημιπληγικού ασθενή.
Σταδιακά το ενδιαφέρον της στράφηκε προς την Παιδιατρική Εργοθεραπεία. Έτσι το 2011 στα πλαίσια 6ου Πανελλήνιου Συνέδριου Εργοθεραπείας με θέμα: «ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ. Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ ΣΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΖΩΗ», παρουσιάζει επιστημονική εργασία με θέμα: ‘Drumming, ένα εργαλείο της Εργοθεραπευτικής Παρέμβασης’. Έκτοτε άρχισε να εργάζεται κατ’ οίκον, σε ιδιωτικά θεραπευτήρια, αλλά και σε νηπιαγωγεία, ως Παιδιατρική Εργοθεραπεύτρια.

Έχει παρακολουθήσει κύκλο εκπαίδευσης & εποπτείας με επόπτη τον Παιδιατρικό Εργοθεραπευτή, Στράτο Αλεξάνδρου. Ακολούθησε η μετεκπαίδευση της, πάνω στη Αισθητηριακή Ολοκλήρωση, και είναι κάτοχος Επιπέδου 1 , 2 & 3, καθώς και η εξειδίκευση της, πάνω στη δόμηση περιβάλλοντος TEACCH, από την Catherine Faherty, σε συνεργασία με το παράρτημα Θεσσαλονίκης της Εταιρείας Προστασίας Αυτιστικών Ατόμων (2011). Είναι κάτοχος μεταπτυχιακής εξειδίκευσης από το Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών με θέμα την ΔΕΠ-Υ σε παιδιά (Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής – Υπερκινητικότητα), ενώ έχει στο ενεργητικό της πλήθος σεμιναρίων, πάνω στον τομέα των αναπτυξιακών διαταραχών. Η ίδια έχει εισηγηθεί σε αρκετές παρουσιάσεις και δράσεις, που αφορούν στην ευαισθητοποίηση του γενικού πληθυσμού, γύρω από την Εργοθεραπεία και τις θεραπευτικές παρεμβάσεις σε παιδιά.

Το 2015 δημιουργεί το Πρότυπο Κέντρο Αναπτυξιακής Παρέμβασης ‘Ταξιάρχης’ στο Κορωπί Ανατολικής Αττικής, που παρέχει υπηρεσίες Εργοθεραπείας, Λογοθεραπείας, Ειδικής Αγωγής, Παιδοψυχολογικής Παρέμβασης & Συμβουλευτικής Γονέων. Από το 2015 ως και σήμερα, δρα στα πλαίσια του ‘Ταξιάρχη’, ως επιστημονική υπεύθυνη των προγραμμάτων και παράλληλα, οργανώνει θεραπευτικά προγράμματα Εργοθεραπείας για παιδιά ηλικίας από 2 εως 15, που ανήκουν στο φάσμα των αναπτυξιακών διαταραχών, με βαρύτητα στο Φάσμα του Αυτισμού, την ΔΕΠ-Υ, τις μαθησιακές δυσκολίες & την Νοητική Υστέρηση, αλλά και με παιδιά με διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές (Αυτισμός, ΔΕΠ-Υ, σύνδρομο Down), Δυσγραφία και Μαθησιακές Δυσκολίες

Ευαγγελία Κουκουνίτσα

Η Ευαγγελία Κουκουνίτσα. Αποφοίτησε το 2002 από το Πανεπιστήμιο του Βελιγραδίου αφού παρακολούθησε το πενταετές πρόγραμμα σπουδών του τμήματος Λογοπεδίας – Ειδικής Αγωγής ως πτυχιούχος Λογοθεραπευτής-Λογοπεδικός.

Έχει εκπαιδευτεί:
Διάγνωση και θεραπεία γλωσσικής εξελικτικής διαταραχής,
Διάγνωση και θεραπεία δυσαρθρίας παιδιών
Διάγνωση και θεραπεία τραυλισμού (βραδυγλωσσίας)
Διάγνωση και θεραπεία αναπτυξιακών δυσφασιών
Διάγνωση και θεραπεία εκ γενετής αφασίας των παιδιών
Διάγνωση και θεραπεία δυσλεξίας
Διάγνωση και θεραπεία δυσγραφίας
Διάγνωση και θεραπεία διαταραχών της φωνής παιδιών και ενηλίκων
Λογοπεδική θεραπεία των κωφών και βαρήκοων παιδιών
Λογοπεδική θεραπεία παιδιών με προβλήματα όρασης
Διάγνωση και θεραπεία επικοινωνιακών ικανοτήτων σε παιδιά με αυτισμό
Διάγνωση και θεραπεία ομιλητικών προβλημάτων σε παιδιά με σχιζοφρένεια
Διάγνωση και θεραπεία αφασίας, αλεξίας, αγραφίας, γλωσσικών ανεπαρκειών και δυσαρθριών στους ενηλίκους.

Κύριο μέλημα η συνεχής επιστημονική κατάρτιση για την άρτια θεραπευτική παρέμβαση, με στόχο την βελτίωση της ποιότητας ζωής του ασθενούς και των φροντιστών του.

Σταυρούλα Βρύνια

Η Σταυρούλα Βρύνια σπούδασε ψυχολογία στο Πάντειο Πανεπιστήμιο κοινωνικών και πολιτικών επιστημών. Η αγάπη της , για τα παιδιά και η επιθυμία να αποκτήσει παιδαγωγική επάρκεια την ώθησε στο να συνεχίσει τις σπουδές της στο παιδαγωγικό τμήμα προσχολικής εκπαίδευσης, στο εθνικό και καποδιστριακό πανεπιστήμιο Αθηνών. Έχει παρακολουθήσει πλήθος μετ εκπαιδευτικών σεμιναρίων.

Κλινική ψυχοπαθολογία
Εκπαίδευση στις ειδικές μαθησιακές δυσκολίες
Συμβουλευτική του εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών
Ανάλυση παιδικού ιχνογραφήματος
Πρόγραμμα παιδοψυχολογίας στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου
Ειδίκευση στην αυτιστική διαταραχή και άλλες διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές.

Επιπλέον βρίσκεται σε συνεχή ψυχοθεραπευτική εκπαίδευση και εποπτεία, στην συστημική κατεύθυνση ψυχοθεραπείας, στο εργαστήριο διερεύνησης των ανθρωπίνων σχέσεων της κας Κατάκη.
Από το 2006, έχει εργαστεί στον ξενώνα αστέγων του Δήμου Αθηναίων ( ΚΥΑΔΑ), στην ψυχιατρική κλινική του νοσοκομείου Ευαγγελισμός, στα συμβουλευτικά κέντρα Δήμου Κηφισίας και Δήμου Βύρωνα και έχει συνεργαστεί με ιδιωτικούς παιδικούς σταθμούς και εκπαιδευτήρια.

Από το 2016, εργάζεται ως αναπληρώτρια σχολικός ψυχολόγος σε Δημόσια, γενικά και ειδικά σχολεία του νομού Αττικής.

Από το 2019, αποτελεί μέλος της διεπιστημονικής ομάδας του πρότυπου κέντρου πρώιμης παρέμβασης, Ταξιάρχης, στο Κορωπί.

Αναλαμβάνει την ψυχολογική παρέμβαση και αξιολόγηση των παιδιών, καθώς και την συμβουλευτική γονέων.

Ολυμπία Ρώτα

Σπούδασε Λογοθεραπεία στο Ανώτατο Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου. Το έτος 2016-2017 συμμετείχε στο ετήσιο πρόγραμμα Εξειδίκευσης στην Ειδική Αγωγή: “Μαθησιακές Δυσκολίες- Δυσλεξία, Διαταραχές Συμπεριφοράς- Υπερκινητικότητα, Ψυχικές Διαταραχές, Αυτισμός, Συμβουλευτική Γονέων”, που διοργανώθηκε από το Κέντρο Μελέτης Ψυχοφυσιολογίας και Εκπαίδευσης του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Το 2017 αποφοίτησε από το Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης της σχολής Επιστημών Αγωγής της Κρήτης κατακτώντας την Παιδαγωγική και Διδακτική επάρκεια. Από το 2019 είναι μεταπτυχιακή φοιτήτρια του Πανεπιστημίου Λευκωσίας στο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης.

Έχει παρακολουθήσει πλήθος εκπαιδευτικών σεμιναρίων στο ΕΠΙΨΥ, εναλλακτικά προγράμματα ομιλίας όπως Pecs, Teach, Touch and Say, Makaton, ανάλυση παιδικού ιχνογραφήματος, ειδίκευση στις αναπτυξιακές διαταραχές, στο PRT, τις βασικές αρχές του ΑΒΑ και σεμινάρια που αφορούν τις δυσκολίες κατάποσης και σίτισης.

Από το 2015 εργάζεται ως συνοδός παράλληλης στήριξης σε δημόσια και ιδιωτικά σχολεία. Έχει επίσης εργαστεί σε summer camp και κέντρα ημέρας ατόμων με διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές. Από το 2016 εργάζεται επαγγελματικά ως λογοθεραπεύτρια σε κέντρα ειδικών θεραπειών-καθοδήγησης ατόμων με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και παρέχει συνεδρίες λογοθεραπείας. Από το 2019 αποτελεί μέλος της διεπιστημονικής ομάδας του πρότυπου Κέντρου Πρώιμης Παρέμβασης Ταξιάρχης, στο Κορωπί.

Βλαστού Χαρά

Έχει σπουδάσει στο Τμήμα Λογοθεραπείας, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας του Ανωτάτου Τεχνολογικού Εκπαιδευτικου Ιδρύματος Πελοποννησου καθώς και του Τμήματος Προσχολικής αγωγής δραστηριοτήτων, δημιουργίας και έκφρασης στο Δημοσιο Ίδρυμα Επαγγελματικης Κατάρτισης Βάρης. Έχει μακρόχρονη εμπειρία στη λογοθεραπευτική εκτίμηση, τη μαθησιακή ενίσχυση καθώς και τη δημιουργική απασχόληση.

 

Ενδεικτικές αναφορές σε σεμινάρια και εκπαιδεύσεις:

Εκπαίδευση στη Μουσικοθεραπεία

Εκπαίδευση στην Ανθοθεραπεία και τα ανθοϊάματα Bach, του Natural Health Science, Ψυχοπνευματικής Ανάπτυξης των Ίνκα Ενεργειακής Ψυχολογίας,

Θέματα φιλοσοφίας: ελευθερία και ευημερία», «Δημιουργική γραφή και αυτογνωσία

Θεραπευτική επαφή με τη βοήθεια των ζώων

Φωνητική και Ορθοφωνία

Δραματοθεραπεία

TEACCH

Λογοθεραπευτική και Εργοθεραπευτική προσέγγιση στη Δυσπραξία

Ειδική Γλωσσική Διαταραχή και τις Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος

Διαταραχές αυτιστικού φάσματος

Προβλήματα λόγου σε παιδιά προσχολικής ηλικίας και αντιμετώπισή τους.

Θέματα λογοθεραπείας

Ο ρόλος της ολικής και της ελληνικής νοηματικής επικοινωνίας στην

καθημερινότητα των ατόμων με προβλήματα ακοής

Επιθετικότητα στο παιδί και τον έφηβο

Χρώματα που ενώνουν: Ο πλούτος της διαφορετικότητας στην προσχολική

και πρώτη σχολική ηλικία κα.

Θεοδώρα Κατσουράνη

Είναι πτυχιούχος του Εθνικού Καποδιστριακού Αθηνών(ΕΚΠΑ) και επιπλέον κάτοχος μεταπτυχιακού Διπλώματος της Ειδικής Αγωγής από το Πανεπιστημίου Λευκωσίας. Έχει εξειδικευτεί στο πρόγραμμα Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση από το Πανεπιστήμιο Αιγαίου και στην Διάγνωση και Αποκατάσταση των Ειδικών Μαθησιακών Δυσκολιών –Δυσλεξίας από το Πανεπιστήμιο Αθηνών. Έχει εκπαιδευτεί στην αναγνώριση των συμπτωμάτων και την αντιμετώπιση του αυτισμού καθώς και στην χορήγηση και ερμηνεία του Αθηνά Τεστ.Στα 20 χρόνια εργασιακής εμπειρίας έχει εργαστεί ως παιδαγωγός και υπεύθυνη εκπαίδευσης σε χώρους παιδικής προστασίας και αγωγής, σε ατομικές συνεδρίες παρέχοντας υπηρεσίες ειδικού παιδαγωγού αλλά και σε σχολεία ως παράλληλη στήριξη σε παιδιά με ειδικές αναπτυξιακές ανάγκες. Συνεργάζεται με το κέντρο ‘’Ταξιάρχης’’ από τον Σεπτέμβριο του 2020 αναλαμβάνοντας την διάγνωση και αποκατάσταση μαθησιακών δυσκολιών και την προετοιμασία νηπίων για την ένταξή τους στο Δημοτικό σχολείο.

 

 

Ενδεικτικές αναφορές σε σεμινάρια και εκπαιδεύσεις:

  • Ειδικό πρόγραμμα εκπαίδευσης στην χορήγηση και ερμηνεία του Αθηνά Τεστ
  • Εκπαίδευση στο Κέντρο στήριξης παιδιού και εφήβου.
  • Ετήσιο πρόγραμμα εξειδίκευσης στην Ειδική αγωγή και Εκπαίδευση , Πανεπιστήμιο Αιγαίου
  • Σεμινάριο 6μηνο Αυτισμός, συμπτώματα και θεραπεία, ΕΚΠΑ
  • Σεμινάριο Μαθησιακές Δυσκολίες- Δυσλεξία(Πανεπιστήμιο Αθηνών υπό την αιγίδα της Δρ.Δ.Μαυρομμάτη)
  • Coping with Dyslexia: the benefits of inclusive psychopedagogical intervention. Case report , Kavala 28th June 2018
  • H σημασία της πρώιμης παρέμβασης στην επιτυχή αντιμετώπιση της Δυσλεξίας .7ο Πανελλήνιο Συνέδριο Επιστημών Εκπαίδευσης και Αγωγής 15-18 Ιουνίου 2017,Αθήνα

Στο “Ταξιάρχης” παραμένουμε ασφαλείς καθώς λαμβάνουμε όλα τα ενδεικνυόμενα μέτρα για την προστασία των πελατών και του προσωπικού από τον COVID-19. Έχουμε προβεί σε αλλαγές στον τρόπο λειτουργίας των προγραμμάτων θεραπείας ώστε να αποφεύγεται ο συγχρωτισμός ενώ επίσης παρέχουμε αξιολογήσεις και θεραπείες εξ αποστάσεως.